שאלות ותשובות (FAQ)

ריכזנו פה את רוב השאלות החשובות והדברים שחשוב לדעת לפני ואחרי ההזמנה :)
1. משלוחים / איסוף
מתי ואיפה מקבלים את ההזמנה?

האיסוף מתבצע בבאר־שבע בימי שני ורביעי. תקבלו הודעת וואטסאפ כשההזמנה מוכנה.

יש משלוחים לבית הלקוח?

כן, בהזמנות מעל 150 ש״ח ניתן לבצע משלוחים.

מה קורה אם פספסתי את שעת האיסוף?

כתבו לנו בוואטסאפ ונשתדל לתאם חלון איסוף חלופי במועד הקרוב.

2. מוצרים ואיכות
המוצרים קפואים או טריים?

רוב המוצרים הם פירות קפואים לשייקים, קינוחים, או סתם נשנוש טעים. פרט לתות שדה טרי,שמגיע היישר משדות המשפחה, זמין בעונה בלבד ומתעדכן בעמוד המוצר בהתאם למלאי. (תות כזה עוד לא טעמתם :)

יש תוספת סוכר או חומרים משמרים?

סוכר? מה זה? אולי התכוונת לפרוקטוז.

המוצרים שלנו הם פירות 100% טבעיים, ללא תוספות מיותרות.

מה מקור הפירות?

אנחנו עובדים עם חקלאים מקומיים בישראל ככל האפשר. מחוץ לעונה חלק מהמוצרים עשויים להיות מיובאים מספקים נבחרים באיכות גבוהה.

3. כשרות
האם המוצרים כשרים?

כל המוצרים נמצאים תחת פיקוח הלכתי מחמיר – כשרות בד״ץ בית יוסף – פרט למספר מוצרים בודדים שלא ניתן לתת להם פיקוח הלכתי, כגון פטל אדום ופטל שחור. בכל עמוד מוצר מצוין במדויק סוג הפיקוח ההלכתי הקיים עבורו.

4. משקלים ואריזות
באילו משקלים ניתן להזמין?

ברוב המוצרים ניתן לבחור אריזות של 1 ק״ג

תות שדה טרי מתחיל באריזות של 0.5 ק״ג בעונה.

איך המוצרים ארוזים?

המוצרים מגיעים בשקיות אטומות למזון, מותאמות להקפאה ושומרות על טריות ואיכות הפרי לאורך זמן.

5. אחסון ושימוש
איך לשמור את המוצרים?

יש לשמור את המוצרים בהקפאה בטמפרטורה של -18C

מה התוקף של המוצרים

מוצרים קפואים- תוקף ארוך ומצויין על גבי האריזה.

מיץ רימון- תוקף רשום על הבקבוק, מרגע ההפשרה יש לצרוך תוך 5 ימים.

תות שדה טרי- מומלץ לשמור בקירור, כמה ימים בלבד מקנייה.

6. תשלומים וקבלות
אילו אמצעי תשלום זמינים?

התשלום מתבצע באתר באמצעות כרטיס אשראי מאובטח. ניתן לשלם גם באמצעות Google Wallet או Apple Pay במעמד הרכישה.

אני צריך חשבונית או קבלה מסודרת.

קבלה נשלחת באופן אוטומטי למייל לאחר השלמת ההזמנה. במידה ולא התקבלה – ניתן לפנות אלינו ונשלח שוב.

7. הזמנות ומבצעים
איך אני יודע על מבצעים?

מבצעים מתעדכנים באתר ומפורסמים גם בערוצי הסושיאל שלנו – פייסבוק, אינסטגרם וקבוצת הוואטסאפ.

חסר לי מוצר במלאי – מתי יתחדש?

המלאי מתעדכן פעמיים בשבוע, בהתאם לאספקה בימי שני ורביעי. מומלץ לבדוק את האתר בסמוך למועד האספקה.

8. ביטולים והחזרות
אפשר לבטל הזמנה?

ניתן לבטל הזמנה לפני שהוכנה ונשלחה לאיסוף או למשלוח. לאחר שההזמנה הוכנה, ננסה לסייע אך ייתכן חיוב חלקי לכיסוי העלויות.

קיבלתי מוצר פגום או טעות בהזמנה – מה עושים?

במקרה של טעות או פגם במוצר, יש לפנות אלינו בווטסאפ ביום קבלת ההזמנה בצירוף תמונה. נטפל במקרה במהירות באמצעות זיכוי או החלפה.

9. תמיכה ושירות
איך יוצרים קשר?

ניתן לפנות אלינו דרך כפתור הוואטסאפ באתר או דרך טופס "צור קשר". לרוב אנחנו עונים תוך כמה שעות – אלא אם אנחנו במילואים :)

יש לכם מועדון לקוחות או מערכת נקודות?

נכון לעכשיו אין מועדון לקוחות, אך אנחנו עובדים על פיתוח מערכת כזו. בינתיים מומלץ לעקוב אחרינו בפייסבוק, אינסטגרם ובקבוצת הוואטסאפ כדי לקבל עדכונים ומבצעים.

10. רשתות חברתיות
איך אני מוצא אתכם ברשתות החברתיות?

אנחנו פעילים ברשתות החברתיות – מוזמנים לעקוב:

- Instagram

- Facebook

- WhatsApp

11. מי אנחנו?
מי עומד מאחורי Bleep?

אנחנו צוות צעיר שחי ונושם בריאות ואיכות. לצד העסק, אנחנו משלבים שירות מילואים פעיל וקרבי, לימודים אקדמיים, ואתגרי החיים שבין לבין.
הבחירה שלנו להקים את המיזם הזה מגיעה מתוך רצון להביא לכם פירות איכותיים, ישר מהשדה, במחירים הוגנים – עם הרבה תשוקה לדרך ואחריות חברתית וקהילתית.